Submit // شارك

At BAHR, we’re looking for work that scintillates, beams, shimmers, blazes, that has something to say and says it with its chest. Please familiarise yourself with our platform, ethics, and mission before submitting. Click here for more details.

في بحر، نبحث عن ما يثير، يضيئ، يتألق، يشتعل، ما لديه شيء يقوله ويقوله بدون خوف. يرجى التعرف على منصتنا، مبادئنا، ومهمتنا قبل الإرسال. اضغط هنا للمزيد من التفاصيل.

Our submission deadline for Issue 2 is September 1st 2021. Any submissions after September 1st will be considered for the next issue.

 

الموعد النهائي لإرسال النصوص والمشاركة في العدد الثاني هو 1 أيلول 2021. سيتم النظر في أي مشاركات أرسلت لنا بعد هذا التاريخ للعدد المقبل.

 

Please send 3-5 poems or up to 5 pages of prose by email to bahrmag@gmail.com with ‘SUBMISSION’ in the subject.

يرجى إرسال 3-5 قصائد أو ما يصل إلى 5 صفحات من النثر عن طريق البريد الالكتروني إلى bahrmag@gmail.com مع كلمة ’إرسال‘ أو ’مشاركة‘ في عنوان الرسالة.


Attach all work in one document, preferably a PDF.

أرفق كل العمل في ملف واحد ومن المفضل يكون PDF.


You may include a short author bio (around 100 words in 3rd person POV) in the body of your email. If your piece is accepted, we will ask for an updated bio then. 

يمكنك تضمين سيرة ذاتية قصيرة (بحدود 100 كلمة بصيغة الغائب)  في نص رسالة البريد الالكتروني. إذا تم قبول النص سنطلب سيرة ذاتية محدثة لاحقاً.


We accept original, previously unpublished work and simultaneous submissions are totally encouraged. Just inform us immediately if your work is accepted elsewhere and withdraw the piece by emailing us.

نقبل نصوص أصلية والتي لم تنشر من قبل ونشجع التقديمات المتزامنة. في حال قبول النص في مكان آخر، فقط أبلغنا واسحب النص من خلال مراسلتنا على البريد الالكتروني فوراً.


Please wait until you hear back from us regarding your submission status before submitting to us again. 

يرجى الانتظار حتى تتلقى رداً منّا بخصوص قبول أو رفض نصّك قبل إعادة إرسال نصوص أخرى إلى المجلة.


We aim to get back to you as quickly as we can so if you do not hear from us within a month or two of your submission, you can email us with ‘FOLLOW UP’ in the subject.

نهدف إلى الرد بأسرع وقت ممكن لذلك إن لم تسمع منّا بخصوص مشاركتك في غضون شهر أو شهرين يمكنك مراسلتنا عبر البريد الالكتروني  مع كلمة ’متابعة‘ في عنوان الرسالة.


Currently, unfortunately, we are unable to pay contributors for their work. We hope to change this in the future.  

للأسف، في الوقت الحالي لا نستطيع أن ندفع للمساهمين مقابل عملهم ولكن نأمل بتغيير ذلك في المستقبل. 


Until then, we promise to continuously support our contributors and promote their work on our socials. If you have good news to share or have been published elsewhere, let us know so that we can hype you up!

حتى ذلك الوقت نعد بأن ندعم مساهميننا ونروّج أعمالهم على مواقعنا للتواصل الاجتماعي. إذا لديك أخبار سارة تشاركنا بها أو تم نشر المزيد من أعمالك في مكان آخر، خبرنا حتى نستطيع أن نروّج لك!